• Mijn naam/de naam van mijn kind staat niet bij de teamindeling

  • Staat jouw naam of die van je kind niet bij de teamindeling? Dat komt waarschijnlijk doordat je account op afgeschermd hebt staat.

    Je kunt dit eenvoudig aanpassen in de app van het KNKV. In de app kun je ook het profiel voor je kind aanpassen.

    Om gegevens aan te passen in de KNKV-app dien je eerst wel met je email-adres bekend te zijn in Sportlink. Je kunt je e-mailadres doorgeven via een e-mail aan onze ledenadministratie.

    Heb je andere vragen over de registratie in de KNKV-app? Kijk dan op de website van Sportlink.

    Voer als je bent ingelogd onderstaande stappen uit om je profiel aan te passen. 

  • 1. Ga naar Instellingen door op het menu te klikken (3 streepjes linksboven).

    2a. Kies dan voor Mijn persoonsgegevens of voor Mijn kinderen.
     
     b. Kies voor wie (naam van je kind) je de instelling wilt aanpassen.

  • 3. Scroll dan helemaal naar beneden en kies dan bij privacy instellingen voor BEPERKT.

    Jouw naam of de naam van je kind is nu zichtbaar in de KNKV-app en op onze website.