• Muziek pubquiz

  • Muziekpubquiz

    Bij de redactie kwam een bericht binnen van Remco Pennekamp. Zie het bericht hieronder.

    Ik ben door Edward (onze vaste vrijdagbarman) gevraagd om een pubquiz te organiseren op 26 juni in buurtcentrum de bovenkruier ter ere van de Zaanse Top 500.

    Nu gaan wij met een groepje KZ-ers meedoen, en omdat de animo voor pubquizzen bij KZ altijd hoog is, en het motto hoe meer zielen hoe meer vreugd, dacht ik dat het misschien leuk was mee te doen ?? Op de poster vind je alle verdere informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Remco Pennekamp