• Het scorebord is stuk, er wordt aan gewerkt

  • Zoals veel supporters zullen hebben opgemerkt is het grote scorbord bij het hoofdveld defect.
    Het was even uitzoeken, van wie is dit scorebord, van de gemeente, van ons. Met andere woorden wie gaat dit betalen?
    Maar daar komt nu duidelijkheid over en na de zomer zal het scorebord worden vervangen. Excusus voor het ongemak. Zoek dus de wat meer oplettende supporter op om naast te staan als je voor het bijhouden van de stand afhankelijk was van het scorebord.