• Derde dag van het Mars Hoveniers schoolkorfbaltoernooi

    Op zaterdagochtend werd het toernooi vervolgd met spelletjes en wedstrijden voor de scholieren van de groepen 3 en 4. Met de zon in de ochtend konden we genieten van alleen maar het enthousiasme van de kinderen en de vrijwilligers. Aan de instuiftraining deden ruim 30 kleuters uit groep 2 mee. Aan de teams waarvoor het toernooi gisteren eindigde werden medailles uitgereikt. Dit zijn de winnaars : De Rietvink 3A- Het Schatrijk 3A- De Zoeker 3B- De Zoeker 4A- De Rietvink 4A- de Golfbreker 4B en De Golfbreker 4D.

    Fotograaf Lisa was zaterdagochtend op het veld. Zij schoot prachtige plaatjes. Je vindt ze hier: